Почетак » Вести » Србија » Данас добијамо први МЕРЕ маркет: Руски продајни ланац за Б92.нет открива своје велике планове

Данас добијамо први МЕРЕ маркет: Руски продајни ланац за Б92.нет открива своје велике планове

Руски трговински ланац Мере отвориће данас свој први маркет у Србији.
У питању је продајни објекат у београдском насељу Батајница, у Улици пуковника Миленка Павловића, који ће врата купцима отворити у 9 часова.

Како за Б92.нет поручује менаџерка овог бренда за односе с јавношћу Антонела Бијелић Милојица, већ у другој половини јануара очекује се да Мере маркети угледају светлост дана и у Вршцу, Суботици, Крушевцу, Краљеву.
Планира се 100 маркета у нашој земљи

„Компанија која отвара маркете под брендом МЕРЕ на српско тржиште ушла је са идејом да отвори 100 маркета широм Србије. Наши директори и менаџери развоја разматрају баш сва места у Србији за отварање наших маркета, а како избор падне баш на одређени град спој је различитих околности и нијасни. Ми смо компанија која не гради маркете и не купује земљиште, већ проналазимо већ постојеће објекте који морају да задовоље одређене критеријуме“, објашњава наша саговорница.

Када је реч о броју запослених који ће у њима радити, како додаје, то је нешто што варира у зависности од самог објекта и места.

„Свакако у једном маркету неће радити мање од 12 људи, уз сву подршку коју имају од колега из других маркета из хеад оффицеа“, напомиње она.

Упитали смо је и какве цене очекују српске потрошаче.

„Што се тиче цена, наша стратегија је ‘ниске цене сваки дан’ и то је оно што ће људи сигурно и увек добити код нас. И те ниске цене односе се на баш све производе који се код нас буду продавали“, напомиње Бијелић Милојица.

Шта очекују?

Имајући у виду да је у Србији већ било неуспешних покушаја на пољу такозваних хард или дискаунт дисконта, намеће се питање има ли потребе за таквим продајним објектима код нас.

„Када се покреће нешто ново, од нуле и самог почетка увек постоји бојазан да баш то можда није потребно. Када је са радом почела наша компанија није било песимистичких претпоставки, идеја и очекивања, јер у супротном све је узалуд. Надали смо се да ако овакав модел маркета може одлично да ради у Русији, затим и Европи, верујемо да може да ради и у Србији. Свакако, већ ове недеље наше оптимистичне претпоставке потврђује знатижеља људи да што пре уђу и виде што то у маркету Мере могу да купе“, каже за наш портал.

Уз то, истиче да верују да нису никоме конкуренти.
„Овакав вид маркета омогућава развој и видљивост неких мањих брендова, можда непознатих и недоступних у великим трговачким ланцима. Осим тога, постоје категорије производа које ми не продајемо, што такође говори о другачијој структури рада која код нас постоји“, наводи она.

Биће простора и за руске и за српске производе

„Када говоримо о домаћим производима, морам да истакнем да је ово и најважније питање. У МЕРЕ маркетима акценат је на директној сарадњи са малим произвођачима који могу да понуде одличан квалитет по нижим ценама. Први део асортимана у већини ће чинити баш српски производи. Ми немамо своје робне марке, а акценат неће бити на руској роби, које ће такође бити код нас. Акценат је увек на квалитету по најнижој цени“, појашњава наша саговорница.

Како открива за Б92.нет, већ од следеће године биће производа из Русије и свих других држава у којима послују маркети, произвођача који имају да понуде српском купцу и новину и квалитет и приступачну цену.

„Извоз српске робе тренутно није приоритет, али пословање се брзо одвија, те верујемо да ћемо неком следећом приликом имати и добре вести када говоримо о присуству робе српске производње у маркетима МЕРЕ широм Европе и Русије“, додаје Бијелић Милојица.

Зашто баш Србија и зашто баш сада?

Сведоци смо да је актуелна пандемија ове године донела бројне проблеме.

„Коронавирус као изазов 21. века који нас је задесио на сву жалост зауставио је многе делатности, пословања и приходе. С друге стране, неке од грана привреде нису осетиле последице или им је посао порастао. У ово тешко доба када је све несигурно, наша компанија нуди баш оно што је сада свакој породици потребно. Све најпотребније намирнице, сигурног квалитета и најниже цене, без преплаћања паковања, бренда или рекламе“, закључује она.


Photo by Maria Orlova from Pexels

Б92