Download http://bigtheme.net/joomla Free Templates Joomla! 3
Почетак » здравље » 14 НАУЧНО ДОKАЗАНИХ РАЗЛОГА: Ево зашто би требало да једете сланину

14 НАУЧНО ДОKАЗАНИХ РАЗЛОГА: Ево зашто би требало да једете сланину

Обожавате сланину али су вас разноразне теорије о томе како је нездрава и да гоји, помало удаљиле од ње?

Не брините – ми вам откривамо зашто бисте баш требало да је једете.

Сланина је једина храна која је истовремено и слана и слатка
Иако садржи слано и слатко, односно два укуса која су потпуно различита, када је сланина у питању оне се савршено стапају и чине ту намирницу изнимно примамљивом.

Нема угљених хидрата
Упрскос мишљењу, не гоје масти већ угљени хидрати. Исхрана с ниским уделом угљених хидрата препоручује се за одржавање телесне тежине. Погрешно је мишљење и да угљени хидрати дају енергију организму. Истина је да тело енергијом опскрбљују масти. Стога, клоните се угљених хидрата и навалите на сланину!

Одлична против мамурлука
Ништа не може излечити мамурлук као масна сланина и шољица кафе.

Пружа осећај ситости
Садржи висок део засићених масти, па ћете дуже осећати ситост него да једете угљене хидрате.

Хрскаво је добро
У животу не иде увек све глатко. Пржена, хрскава сланина можда својим обликом подсећа на животне успоне и падове, али својим божанственим укусом нас подсећа да ништа није непремостиво. На крају крајева, шта је живот без мало узбуђења?!

Најбољи разлог да ујутро устанете из кревета
Поготово ако сланину пржи ваша сродна душа како би вас дочекао готов доручак. Али, било како било, сланина ће у сваком случају поправити ваше јутарње расположење без обзира на обавезе које вас очекују током остатка дана.

Богата је витаминима
Сланина је препуна есенцијалних Б витамина који су од виталног значаја за наш имунолошки систев и опште здравље. Садржи 65 посто препорученог дневног уноса тиамина (витамина Б1), 47 посто ниацина (витамин Б3), 38 одсто витамина Б12 и 36 посто цинка. Дакле, заборавите мултивитамине и посегните за сланином.

Није се лоше замастити понекад
Добро је запрљати руке с времена на време, а посебно ако то учините грицкајући сланину. То ионако није проблем којег мало сапуна и воде неће решити.

Јели су је и праљуди
У последње време је палео дијета постала хит. Али, тај начин исхране није ништа ново. Препоручују се намирнице које су јели наши најранији преци и састоји се од воћа, поврћа и меса. Дакле, ако су праљуди јели месо, сигурно су јели и сланину.

Једноставна је за припрему
У ствари је идеална за лење особе које једва да укључе шпорет, а камоли да сатима припремају оброк. Уколико волите пржену, можете је чак и у микроталасној пећници направити. Али, довољно је и само да нарежете димљену сланину, па да добијете праву посластицу на свом тањуру.

Идеалан је додатак свим оброцима у било које доба дана
Сланина за доручак? Наравно. Сланина за ручак? Да, наравно. Сланина за вечеру? Зашто не?! Сланина увек добро звучи, без обзира на доба дана. Можете је комбиновати с јајима, хамбургером, одреском…

И кад је лоша, добра је
Чак и најгора сланина је боља опција од никакве сланине. Оно што је чини посебном је то да с њом никада нећете погрешити. Чак и ако сте је мало препекли ипак ћете је појести.

За свакога постоји одређена врста сланине
При спомену на сланину, најчешће помислимо на свињску. Али, шта је с људима који не једу свињетину? Проблем решен. Набавите ћурећу сланину. Тај деликатес, се наиме, може добити од било које врсте животиња. А веровали или не, постоји чак и пачја сланина.

Обилује протеинима
Протеин је кључна компонента у здравој исхрани, а срећом, сланина је супер богата протеинима! Протеин је кључни састојак за одржавање високе разине енергије, као што је битан и за косу, нокте, и кожу.

(intermagazin.rs)