Почетак » Вести » Србија » Ветар у леђа домаћим произвођачима

Ветар у леђа домаћим произвођачима

ПРОЈЕКАТ Привредне коморе Србије „Стварно у Србији“ и колективни жиг „Чуваркућа“, осим што су гарант домаћег квалитета и порекла, снажна су подршка и ветар у леђа малим и средњим компанијама да њихови производи буду још видљивији на тржишту и ближи потрошачима.

Породична компанија „Кирка фарма“ конкурисала је за жиг, па се међу 450 „чуваркућа“ нашао и чај „кирколина“, производ настао од домаћих мешавина лековитог биља и шумских плодова, као резултат знања и искуства наших стручњака фитофармације.

У фирми очекују да ће за „кирколину“, која је на тржишту дуже од две деценије, колективни жиг „Чуваркућа“ бити нова, чвршћа спона са купцима и додатна потврда сигурности, као и да ће позитивно утицати на извозне резултате. Како истичу у компанији, креирају и нову листу производа које ће кандидовати за „Чуваркућу“.

– Очекујемо да жиг допринесе већој препознатљивости и ширењу позитивног става да Србија заиста има домаће производе одличног квалитета, али не могу да се приближе потрошачима због агресивног маркетинга и нелојалне конкуренције – оценила је Сандра Константиновић, руководилац контроле квалитета „Кирка Фарм“.
Приоритети

ПРИОРИТЕТИ компаније су проширивање производног асортимана са ослонцем на традицију употребе лековитог биља, савремену технологију и знање, уз поштовање стандарда квалитета и безбедности хране, повећање конкурентности предузећа, брига о запосленима као и широј заједници кроз учешће у пројектима који доприносе побољшању квалитета живота и заштите животне средине.

– Носици жига на неки начин стварају и велику заједницу домаћих производа који, као део пројекта „Стварано у Србији“, могу заједнички да се представљају на промоцијама и лакше одговоре пословним изазовима.

За квалитетан производ, препознат и прихваћен на тржишту, оригиналан и различит од других, по њеним речима, неопходни су тимски рад, знање и вештине, стручност и марљивост, сарадња са науком и институцијама, примена иновација и добар маркетинг.
Како Константиновић подсећа, „Кирку“ су пре више од три деценије основали брачни пар Славица и Слободан Јањушевић и назвали је по чаробници из грчке митологије која је лепотом занела и опчинила Одисеја. Вишегодишње искуство у области фитофармације сврстало је „Кирка фарму“ у ред водећих произвођача фитопрепарата и дијететских производа, па се данас може похвалити широким асортиманом производа од различитих врста биљних чајева и сирупа, биљних екстраката, до беби и козметике за одрасле.

Чајеве највише извозе на тржишта региона, а „Киркини“ производи стижу и до потрошача Шведске, Чешке, али и далеке Аустралије.

 

Новости